Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak przerobić PC na wifi repeater?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak przerobić PC na wifi repeater?
From: "Jeffrey" <spass.wyciep@wycieptopoczta.onet.pl>
Date: Sat, 13 Jul 2013 00:27:00 +0200
ToMasz wrote:
nie uważasz chyba że dongle na usb ci wystarczy ?
NA donglu wystawionym 50cm od ściany, łapie na 84 (decybele?), w
każdym razie jest dobrze. w budynku - zero sygnału
skoro jesteś na granicy zasięgu to MUSISZ postawić antenę o jakimś
tam zysku rzędu 12dB a to oznacza kartę wifi z odłączaną anteną

Będę miał TL-MR3220 - podobno może pracować jako "odbiornik" wifi.
ile stracę na kablu. sory, ale sama inwestycja ma być jak najtańsza.
tak czy siak, potrzebuje minimum 5 metrów kabla, fajnie by było jakby
go było 15. czy na 15 metrach kabelka o grubości wkładu z długopisu
zostanie jeszcze coś z sygnału czy mogę zapomnieć?
ToMasz

najcieńszy kabel jaki powinieneś brać pod uwagę to H155 ( RG58) na 5m jest ok na 15 dla mnie też ok ale dla ciebie może nie koniecznie zależy jaką masz antenę - możesz rozważyć przewód H500

jeffrey