Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Jak przerobić PC na wifi repeater?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Jak przerobić PC na wifi repeater?
From: ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>
Date: Thu, 11 Jul 2013 22:44:42 +0200
witam
Jestem na granicy zasięgu wifi. Chcę wzmocnić sygnał i rozdzielić go na komputer PC i telefon wifi. Najlepiej będzie kupić "Wmacniacz" wifi wkładany do gniazka, tylko że "tam" niema gniazdka a przedewszystkim nie chcę za kolejne urządzenie płacić ok 100zł. mam starego PC, z prockiem ok 1 ghz, i kartę wifi na usb. Zakładam że jakoś złapię sygnał wifi, poradzę sobie z udostępnieniem internetu po kablu lan. czy ta sama taniutka karta wifi może jednocześnie odbierać "internet" i "udostęþniać" go? czy też aby "udostępniac internet po wifi" potrzebuje drugiej karty wifi? Czy do takich celów jest jakiś super mini system operacyjny na pena/kartę/live cd?

ToMasz