Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak przerobić PC na wifi repeater?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak przerobić PC na wifi repeater?
From: "xcpy" <xcpy@xcpy.xcpy>
Date: Fri, 12 Jul 2013 09:29:24 +0200
Jestem na granicy zasięgu wifi. Chcę wzmocnić sygnał i rozdzielić go na komputer PC i telefon wifi.

Najlepiej zrobic to na dwoch radiach (AP klient + AP), tzn.:
na dwoch urzadzeniach z jednym radiem albo na jednym "dwuradiowym".

wifi, poradzę sobie z udostępnieniem internetu po kablu lan. czy ta sama taniutka karta wifi może jednocześnie odbierać "internet" i "udostęþniać" go?

Byc moze jest to mozliwe, ale klient+AP na jednym radiu,
to bardzo, bardzo kiepskie, niestabilne, cud-ze-dziala rozwiazanie.