On 6/30/2013 12:42 PM, ToMasz wrote:
W dniu 30.06.2013 18:27, rs pisze:
On 6/30/2013 8:16 AM, qwerty wrote:
Użytkownik "Old Green :)" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:kqp4c8$lu7$1@mx1.internetia.pl...
Nie rozumiem:
1. DLACZEGO sie nie dziwisz? Rozumiem,że WG. CIEBIE poniesli b y
stratę,
zarabiając WIECEJ (na dwu kartach) i mając Nadal klienta
zadowolonego?
W dupie mają takiego klienta (gdybym miał DG też bym pogonił).
Po pierwsze na kartach 16 GiB mogą mieć mniejszą marżę.
Po drugie jak wyobrażasz sobie przyjęcie karty z rozerwanym opakowaniem.
Przecież takiej ponownie nie sprzedadzą. Myśl!
ales mu powiedzial. pewnie wlasnie przez takich jak ty, ktorzy klada
uszy po sobie, niektore duze sklepy maja klientow w glebokim powazaniu.
a jesli chcesz bronic interesu sklepu, to raczej ty pomysl, bo OG opowie
o tym co go w tym sklepie spotkalo, znajomym, ktorzy moze rowniez w tym
sklepie zakupow nie beda juz robic. <rs>
znaczy o czym?
o tym, ze kazdny ma prawo do pomylki, a sklep ma za zadanie pomoc
klientowi, a nie byc nastawiony tylko i wylacznie na zysk.
Ze kupił towar i nie może zwrócić? Bo ja już nie
rozumiem. Jakbyś wiedział że kupowany towar w MM na 10% był juz macany,
testowany u kogoś w domu, kupiłbyś? JA bym wybrał nowy.
to zupelnie poza tematem. takie rzeczy sa wpisane w obrot sklepu i nie
jest to jakis hiper ultra drogi sprzet, tylko karta SD za smieszne
pieniadze. jesli sklep to sprzeda nawet za 1/3 ceny jako "open box" to w
rozliczeniach tego nie zauwazy. a bedzie mial kilku klientow wiecej. <rs>
|