Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Win7 x64- RAM dostępny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Win7 x64- RAM dostępny
From: Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl>
Date: Wed, 26 Jun 2013 17:09:15 +0200
On Wed, 26 Jun 2013, Forall wrote:

Witam,

Sprawa z archiwum X.. wszystko działało i nagle się popsuło.. a dokładnie chodzi o dostępny ram pod Windows 7 x64..

 Dla porządku powinieneś podać wersję.
 Jako że "7" z grubsza ma te same binaria, a wersja (czyli
działanie) zależy AFAIR m.in. od kluczy, pytaniem może być
czy ostatnio nie miały miejsca jakieś "poprawki" (nie
wyłączając MSowych poprawek z windowsupdate :))
 MS powiada np. że starter edition ma limit, nie wiem czy
dla innych "niższych" wersji też jakiś limit jest:
http://support.microsoft.com/kb/978610/pl

jest 8GB widzi to bios, windows pokazuje 8GB a obok dostępne tylko 3,99GB.

 Akurat siedzę na XP, więc nie mam jak popatrzeć co on tam
pokazuje w "dostępne", ale chyba nie jest to "wolne" (nie
wykorzystane przez system) jak sugerowano. Do tego liczba
jakoś taka okrągła... ;)
 RAMdyska nie instalowałeś?
 Maszynki wirtualnej nie instalowałeś?
UWAGA: uruchamianie programów w jednym z "trybów XP" jest
robione właśnie poprzez maszynę wirtualną z "przysługującą"
jedną instancją XP, może w ten sposób zabrałeś pamięć systemowi
na "inne ważne cele"? :)

pzdr, Gotfryd