Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Win7 x64- RAM dostępny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Win7 x64- RAM dostępny
From: "Chris" <chris@spam.pl>
Date: Wed, 26 Jun 2013 11:40:04 +0200
Forall nabazgrał(a):

Witam,
Sprawa z archiwum X.. wszystko działało i nagle się popsuło.. a dokładnie chodzi o dostępny ram pod Windows 7 x64.. jest 8GB widzi to bios, windows pokazuje 8GB a obok dostępne tylko 3,99GB. Sprawdzałem w msconfig i tam wszystko jest odznaczone, zeby nie litowalo... Memtest nic nie wykazał na pamięci.. przychodzi mi do głowy, żeby jeszcze wyciągnąć ram pozamieniać miejscami, ale z drugiej strony jakby był uszkodzony to by nie wykrywało 8GB, tak mi sie wydaje..
Jakieś inne pomysły? Płyty MSI ale modelu nie pamietam :)

Zobacz czy jest "Memeory Remap Feature" w BIOS i zobacz ON/OFF