Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Win7 x64- RAM dostępny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Win7 x64- RAM dostępny
From: "For@ll" <wytnij_to_no_SPAM_forall@stalowka.info>
Date: Wed, 26 Jun 2013 19:34:39 +0200
On Wed, 26 Jun 2013, Forall wrote:

Witam,

Sprawa z archiwum X.. wszystko działało i nagle się popsuło.. a
dokładnie chodzi o dostępny ram pod Windows 7 x64..
Wersja systemu operacyjnego:         6.1.7601 Service Pack 1 Kompilacja 7601
Wirtualne maszyny dopiero próbowałem uruchomić na virtualbox i zaczął coś o pamięci rzucać się i dlatego się tym zainteresowałem..

Z tą opcją w biosie to tej albo coś podobnego..nie widzę

Grafiki ta płyta nie ma zintegrowanej...