Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zestaw dla inz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zestaw dla inz
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 23 Jun 2013 19:23:36 +0200
Dnia Fri, 21 Jun 2013 02:43:04 +0200, $heikh el $hah napisał(a):

> Specjalista się odezwał. (Nie twierdzę, że sam nim jestem, ale potrafię
> googlać i wyciągać wnioski, co zrobiłem przed napisaniem pierwszej
> odpowiedzi.)
>
> A teraz jeszcze na szybko dogooglałem:
>
> "How Much RAM Should You Buy for a CAD Workstation?
>
> Performance versus Budget
>
> To achieve solid performance within a reasonable budget, that sweet spot
> today is likely between 6 GB and 16 GB of DDR3 1333-MHz RAM. DDR3 is
                  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> third generation, dual-data rate memory technology, with Intel’s current
> [...]

Misiu kolorowy - nie napinaj się tak, bo Ci żyłka pęknie. To po pierwsze. Po
drugie - zauważ misiaczku drogi, że oprócz otwartego oprogramowania do CAD
dołożyć jeszcze trzeba narzut na kilka innych narzędzi - ot program
pocztowy, przeglądarka, antywirus. Nie wiesz też, ile na raz otwartych
plików dany użytkownik ma.

Cytowany przez Ciebie fragment to dość oględne stwierdzenie. Ja przykładam
swoje doświadczenia z działki DTP (gdzie przy 8GB ram zaczyna mi być ciasno)
i kilkunastu rozmowach z CADowcami. Wychodzi z tego, że duża ilość pamięci
wcale krzywdy nie zrobi.

(ciach…)

[ Feminizm istnieje tylko po to, żeby brzydkie kobiety zjednoczyć we       ]
[ wspólnotę.                                            (Charles Bukowski) ]