Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 2TB za 299zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 2TB za 299zł
From: "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
Date: Sat, 22 Jun 2013 22:51:39 +0200
Użytkownik "rs" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:51c60432$0$64491$c3e8da3$5e5e430d@news.astraweb.com...
nie. NIE JEST POSTAWIONY. wiec cala reszta reszta twojego rozwiazania to zwykle fantazjowanie.

To co to za problem postawić? Wpisać 3 komendy i utworzyć 4 pliki i mamy postawiony vpn w routerze.

skoro tak mowisz, to moze mapla tak, ale osoby ktore pracuja w tej firmie nawet nie wiedza, co to jest DDNS. jeszcze raz. wyjdz spod swojego kamienia. idz do jakiegos baru, i porozmawiaj z humanistami, ksiegowymi, artystami itp. to powinno byc dla ciebie ksztalcace.

Jak ja lubię słyszeć "Jestem humanista". W 99,99999999% są to ludzie, którzy nie potrafią liczyć na poziomie gimnazjum. Zawsze słyszę: "Byłem kiepski z matematyki, to jestem humanistą", a tak na prawdę to skończony kretyn. Mam na co dzień kontakt z artystami i jak coś im wejdzie do łba to nie ma siły, aby to zmienić (mimo, że tłumaczysz, że to jest fizycznie niemożliwe). Akurat znam księgową, zwykłych pracowników biurowych itp. którzy pracują na zdalnym pulpicie, łączą się przez VPN (i to przy użyciu haseł do domeny).
Więc może zmień znajomych, bo twoi jeszcze widzą na ogonie i skaczą po drzewach.

w tych dwoch firmach nie ma, bo nie bylo potrzeby jego konfiguracji, a jakby ewentualnie byla, to nie bylo nikogo kto moglby to zrobic, a na pewni nikt w tej firmie nie wiedzial o istnieniu czegos takiego, wiec nawet nie pytal. oczywiscie taka sytuacja to dla ciebie egzotyka.

Gdybyś się spytał to na pewno co najmniej jedna osoba w firmie by wiedziała.

no tak jak myslaem. sprawe mozna zakonczyc, bo jesli uwazasz, ze sekretatka, moze skonfigurowac DDNS

20130617092923.5c201604@babcia-workstation

i jeszcze raz. jesli masz do zaproponowania rozwiazanie podanej przeze mnie sytuacji. podaj. jesli nie, nie trac mojego czasu na czytanie takich rzeczy jak opisales wyzej. <rs>

W tym wątku nie odpowiedziałeś chyba na żadne zadane moje pytanie.