Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 2TB za 299zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 2TB za 299zł
From: "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
Date: Thu, 20 Jun 2013 21:08:45 +0200
Użytkownik "rs" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:51c33559$0$1858$c3e8da3$14a0410e@news.astraweb.com...
no to slucham w czym zastosowanie rozwiazania FTP jest wygodniejsze od uzycia chmury. czas, start. <rs>

To ty mi udowodnij, że chmura jest lepsza.
Do jednego serwera mam utworzone kilka loginów, aby każdy miał indywidualny dostęp (czasami r różnymi uprawnieniami). Dodatkowo C224 zapisuje skany na serwer (w zależności od osoby) i ma natychmiastowy dostęp do pdf (poprzez wbudowany w windows eksplorator - ftp'a widzi jak zwykły folder). Gdy zginie jakiś plik wystarczy przejrzeć logi i wiadomo komu potrącić wynagrodzenie. Dodatkowo codziennie o godz. 11 robiony jest backup (przyrostowy) całych partycji. Co miesiąc robiony jest pełny backup partycji (przechowywane są ostatnie 3 miesiące). Wszystko pracuje na 1 Gbps. Czy twoja chmura potrafi to wszystko obsłużyć?