Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 2TB za 299zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 2TB za 299zł
From: rs <no.address@no.spam.pl>
Date: Mon, 17 Jun 2013 19:47:23 -0400
On Tue, 18 Jun 2013 01:35:40 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
wrote:

>Co nie zmienia faktu że mi wolno.

alez wolno, ale ty piszesz, ze ktos musial.

>A ze sobą też się nie identyfikujesz ?

a ty co? psycholog? czy masz jakas legitymacje to zadawania takich
pytan?

> to po co ty chcesz
>trzymać swoje dane w cudzej chmurze ?

glownie po to zeby inni mieli latwy, szybki dostep, do wspolpracy.

>Nie.
>Tak dla twojej wiedzy, na YT ty ich nie przechowujesz,

co wedlug ciebie znaczy "na YT". powiedz mi gdzie wedlug ciebie
zaczyna sie YT, a kiedy konczy chmura googla? slucham.

>ty je
>tam udostępniasz do do oglądania przez innych. A rozmowa była
>nie o udostępnianiu jeśli pamiętasz.

udostepniam to co chce udostepniac, a przechowuje, to co chce
przechowac. jeszcze ci cos moge wytlumaczyc?
a jak udostepniam, to juz nie moge jednoczesnie i przechowywac? nie da
sie robic dwoch rzeczy na raz, co? <rs>