Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 2TB za 299zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 2TB za 299zł
From: rs <no.address@no.spam.pl>
Date: Mon, 17 Jun 2013 15:16:17 -0400
On 6/17/2013 1:29 PM, Marcin N wrote:> W dniu 2013-06-17 19:08, rs
pisze:

> Ales' mu odpowiedzia?. Niby ska;d ma wiedziec', z.e be;dzie tego potrzebowa?,
> skoro nie wie, w czym to jest lepsze od typowych rozwia;zan'.

bedzie mial potrzebe, której nie bedzie w stanie, albo tanio rozwiazac
tradycyjnymi metodami, wtedy zapyta sie np. tutaj i mu ktos powie:
"wrzuc' te pliki w chmure;". po co go teoretycznie uswiadamiac. a z
chmury pewnie juz dawno korzysta, tyko kokietuje.

> Ja wiem, w czym jest gorsze: zapycha Internet.

kazdy transfer danych jakos tam zapycha internet. po to internet jest,
zeby go zapychac. po to sa firmy prowiderskie i dzierzawiace lacza,
zeby kombinowac nowe technologie, zeby zapychanie nie bylo uciazliwe.
i tak w kolko. <rs>