Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 2TB za 299zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 2TB za 299zł
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Tue, 18 Jun 2013 19:30:17 -0400
On 6/18/2013 6:52 PM, Mr. Misio wrote:
Użytkownik rs napisał:
On 6/18/2013 6:11 PM, Mr. Misio wrote:
Użytkownik rs napisał:
On 6/18/2013 4:32 AM, Mr. Misio wrote:
Użytkownik rs napisał:
niedlugo google uruchomi seryjna produkcje
swoich okularow. chyba nie trudno sobie wyobrazic w jakim kierunku to
zmierza. <rs>

permanentnej inwigilacji.
histeryzujesz. teraz tez jestes permanentnie inwigilowany i co?
wylaczam komorke i juz nie jestem ;)

no bo takich okularow nie mozna wylaczyc?

poki co mozna,

ale patrz XONE.

nie wiem co to jest XONE. domyslam sie, ze to jakas gierka.

po 24 godzinach offline - nie uzyjesz konsoli :)
co szkodzi temu, zeby okulary dzialaly jedynie w trybie on-line?

jesli to jest gra on-line, to nie wiem co szkodzi.

tak jak niektore gry (i to nie onlineowe, ale tryb single), ktore
spowodowaly dosc znaczne wkurzenie graczy na calym swiecie...

jakis tekt z ktorego moge sie dowiedziec wiecej, bo zupelnie nie wiem o czym piszesz.

jesli chcesz isc w ten temat, to najpier musisz sie zastanowic, do czego takie okulary beda uzywane. bedzie to bezposrednie zastepstwo telefonu z dodatkiem augmented reality. jedynie na co bedziesz mogl byc narazony (przynajmniej w komercynej wersji tych, ktore google wypuscilo do testow) to to, ze bedziesz mial reklamy, od ktorych byc moze trudno bedzie uciec. sa tez inne rzeczy, ktore na poczatku beda przeszkadzaly, ale podobne rzeczy przeszkadzaly na poczatku wejscia na rynek smartfonow. <rs>