Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] WD 500GB 7mm - wyłączanie talerzy co chwila

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] WD 500GB 7mm - wyłączanie talerzy co chwila
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 16 Jun 2013 08:00:20 GMT
Witaj Yerine Ictimai, 15 cze 2013 w
bdf5e24f-7a89-4bd0-b19b-99f9637baca6@8g2000vbw.googlegroups.com">news:bdf5e24f-7a89-4bd0-b19b-99f9637baca6@8g2000vbw.googlegroups.com
napisałeś/aś:

> To samo chyba mozna zrobic przy pomocy linuksowego "hdparm -S 6
> /dev/ sda", czyz nie?
> i tak samo ow parametr obowiazuje jedynie do momentu reboot.

Jeśli chodzi o APM , to tak to działa - reboot, czy nawet hibernacja i
trzeba ustawiać od nowa. Mówię o tym, co sam używałem, czyli quiethdd -
autor pisze, że zastosował kod hdparm. Reboot to nie był problem - skrót
w autostart, a z wychodzeniem z uspienia to ten program sam sobie radził,
jeśli db pamiętam