Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 12 Jun 2013 15:21:02 +0200
Dnia Mon, 10 Jun 2013 09:04:46 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

> A to wtedy można nieźle zarobić na odzysku danych. Ich "serwer" swego
> czasu dawał równie dobry zarobek. W razie czego można TimeMachine
> emulować np. na QNAP-ie. Ciut pewniej. ;-)

Wiesz - ja się raczej za głowę chwytałem widząc jaką przebitkę na WD Green
można wrzucić. Ewentualnie turlałem się ze śmiechu słysząc teksty o tym,
jakie to specjalnie selekcjonowane dyski do TimeMachine idą. :)

> A to należałoby przeliczyć dla konkretnej konfiguracji.

Ano właśnie. :D

> Wiesz - nie jestem Amazonem. A macierze mam. ;-)

Czy mój RAID0 też się kwalifikuje? ;D

[ Ze wszystkich oszustów świata najlepiej sobie radzą politycy i księża,   ]
[ reszta to żałośni neofici.                            (CGC, pl.pregierz) ]