Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 19 Jun 2013 07:43:37 +0200
Dnia Thu, 13 Jun 2013 10:52:23 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

> W ichniejszych serwerach stosowali ten sam manewr. Przy okazji kosili
> solidną kasę za "naprawę" w sytuacji gdy coś poszło nie tak. A
> potrafiła się np. posypać lekko struktura dysku na skutek wyłączenia
(ciach…)
> projektowe miałam tam aktualnie prowadzone projekty plus bibliotekę
> własnych tekstur których nie było nigdzie indziej. Miałem za co na
> porządne wakacje jechać. ;-)

Mam taką swoją teorię, że macwyznawcy to owce przyzwyczajone do strzyżenia…
:)

> Ale jednak chyba warto - trynd jest taki że firmy od storage-u w tej
> chwili stosują w nowych rozwiązaniach już tylko 2,5 cala.

Nie będę się z tym kłócić. :)

> Zależy czy pełni funkcję NAS czy nie. Ja u siebie np. mam 4 NAS-y ale
> najmniej to RAID5. No w domu mam mirror na małym QNAP-ie. ;-)

Zależy, jak na to spojrzeć. :) Ten RAID0 to u mnie na partycję systemową i
podstawowe, najczęściej obrabiane dane. Oczywiście backup mam swoją drogą
robiony poza tym RAID0. :)

[ George: "It is better to be... agreeable than to be right." Bras: That's ]
[ not religion, that's marriage.              ("CSI 9x19 The Descent Man") ]