Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] Re: Jaka k. graf. do gier?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] Re: Jaka k. graf. do gier?
From: Kosu <Kosu@nospam.com>
Date: 23 May 2013 02:20:46 GMT
On 2013-05-22, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
> Kłamiesz.
> Można bez podatku przyjąć darowiznę od jednej osoby na sumę
> 9.637 zł w przeciągu pięciu lat zakładając że obdarowana osoba
> jest w I grupie podatkowej.

Z podatkiem 0. To co napisałeś, to jest kwota zwolniona z podatku.

> Kłamiesz, nabywam również prawo do pożyczania tej kopii oraz
> udostępniania czy kopiowania w ramach "dozwolonego użytku"

Chodziło mi o porównanie prawa między filmem, a oprogramowaniem,
a nie wymienienie wszystkich Twoich praw. Masz też prawo podcierać
się stronami z instrukcji i książek, ale co to zmienia w tym
kontekście?

Jest fundamentalna różnica między tym, co dostajemy płacąc za
płytę CD oraz za oprogramowanie użytkowe.

pozdrawiam,
Kosu