Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitory AOC

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitory AOC
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 21 May 2013 12:17:11 +0200
Dnia Tue, 21 May 2013 08:36:25 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):

> Obawiam sie, ze to moze byc prawda :-) Ja grafikiem nie jestem i naprawde
> trudno mi wymyslec co moglbym miec na 2 x FullHD, a juz 3 x FullHD
> przyprawia mnie o zawrot glowy - no chyba, ze do symulatorow, wtedy jak
> najbardziej ;-)

Zastosowania pozagraficzne - przykład 1:
- na 1920×1200: przeglądarka, program pocztowy, edytor tekstu, manager
plików;
- na jednym 1280×1024: źródłowy materiał w PDF, który właśnie tłumaczę, soft
do obsługi telefonu (naprawdę nienawidzę pisać SMSów na klawiaturze
słuchawki);
- na drugim 1280×1024: klient FTPa, soft do monitorowania parametrów łącza,
wynikami którego będę gnębić UPC, podłączony zdalny pulpit konfigurowanego
dla znajomego komputera.

Zastosowania pozagraficzne - przykład 2:
- na 1920×1200: przeglądarka, program pocztowy, edytor tekstu, manager
plików;
- na jednym 1280×1024: prosty edytor graficzny do oznaczania elementów na
screenshotach z programu , do którego piszę opis dla znajomej, soft do
obsługi telefonu (naprawdę nienawidzę pisać SMSów na klawiaturze słuchawki);
- na drugim 1280×1024: uruchomiony VMware, żeby na bieżąco robić nowe
screenshoty ilustrujące opisywaną procedurę.

:)

[ Pieniądze pozbawiają człowieka marzeń, a marzenia - pieniędzy...         ]
[                                                     (znalezione w necie) ]