Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitory AOC

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitory AOC
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 23 May 2013 10:13:21 +0200
Dnia Thu, 23 May 2013 01:06:27 +0200, Padre napisał(a):

> Moim zdaniem, powtarzam : moim zdaniem nie ma najmniejszego sensu
> trzymania dwóch trzecich tych okien na wierzchu o ile nie jest się
> paraplegikiem obsługującym komputer wyłącznie mruganiem oka

Moim zdaniem bardzo pozytywnie wpływa mi to na komfort pracy - mam podgląd
co się gdzie dzieje i nie muszę się naklepać w Alt-Tab. :D

[ Cameron: I took an oath to "do no harm." House: Yeah, but it's not like  ]
[ they make you sign it or anything.                                       ]
[                                           ("House M.D. 2x01 Acceptance") ]