Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Grafika, plyta czy zasilacz?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Grafika, plyta czy zasilacz?
From: "R.e.m.e.K" <go@dev.null>
Date: Fri, 17 May 2013 16:16:08 +0200
Dnia Fri, 17 May 2013 15:07:20 +0200, BQB napisał(a):

> Zależy jakich napięć potrzebuje ta karta, poza tym, zmienia się
> obciążenie linii, a na to zasilacz też reaguje inaczej.

Ale zaraz, wymienilem karte, ktora max pobiera 115W, jednak problemy byly
przy obciazeniu 2-3% (czyli w idlu, pracowala na 300MHz), na karte o poborze
150W (starsza technologia), ktora obciazylem na 100%. I czemu wtedy nic sie
nie dzialo zlego?

Drugi problem, ze zasilacz jest co prawda na gwarancji (Corsair 520HX) ale
skoro wszystko chodzi z innymi kartami (dwie sprawdzilem) to jak mam
wykazac, ze jest zepsuty, zeby dostac inny lub naprawe?

--
pozdro
R.e.m.e.K