Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] dwa monitory a stara karta na agp z dvi i dsub.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] dwa monitory a stara karta na agp z dvi i dsub.
From: jg <fake@fake.pl>
Date: Fri, 17 May 2013 16:47:48 +0200
witam,

pomozcie prosze.

chcialbym na kompie pracowac na dwoch monitorach z wejsciami dsub.

ktos oferuje mi stara, uzywana karte na agp z dwoma wyjsciami: 1 wyjsciem
dsub i 1 wyjsciem dvi (byc moze jakas geforce2 czy cos).

na razie nic wiecej o karcie nie wiem.

jaka jest szansa, ze taka karta, przy uzyciu na wyjsciu dvi przejsciowki z
dvi na dsub, bedzie obslugiwac dwa monitory niezaleznie?

jak karta by miala 2xdsub to rozumiem, ale jak sa dwa wyjscia roznego typu
to naszlo mnie, ze sa one nie po to by pracowac na dwoch monitorach, tylko
po to by miec mozliwosc pracowac na monitorze z dsub ALBO na monitorze z
dvi.

dzieki.

--
jg