Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: "Chris" <chris@spam.pl>
Date: Mon, 13 May 2013 08:54:00 +0200
Szymon von Ulezalka nabazgrał(a):

zarobione pieniądze Durona 950Mhz ze 128Mb RAM i dyskiem 40GB.
Na podobnym sprzęcie jadę do dziś w firmie tylko ramu dorzuciłem i
dałem większy dysk 160GB :)
I do czego go "używasz"?
Biuro + net .. ale jak NOD32 zaczyna skanować to cały system staje :)
--www.bezwypadkowy.net- Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było
wrakiem.www.automo.pl- Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię
wypadkową.
daj mi swoj adres to charytatywnie wysle ci cos 2 rdzeniowego ;)

Mam ale czemu mam inwesować w firmowy sprzęt :)

a tak na serio: nawet firmowego kompa wolalbym ze swoich pieniedzy
unowoczesnic nieco jesli bym mial duzo na nim pracowac (i szefostwo i
dzial IT by zezwolilo).
po prostu- miedzy 1 a 2 rdzeniami naprawde jest spora roznica nawet w
codziennych zwyklych zadaniach

Wiem :)