Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Wed, 8 May 2013 13:59:38 +0200
Dnia 2013-05-08, o godz. 12:47:22
ikov <ikov1@t-l-e-n.pl> napisał(a):

> Wiem że wątek sprzed kilku dni, ale z tym filmem - to na 486DX2
> (66MHz, 4Mb RAM) obejrzałem film, chłopaki nie płaczą (2xVCD), czyli
> pewnie był rok 2001 albo podobnie. Flm to animacja poklatkowa, ale
> przynajmniej dźwięk był ok... no ale się oglądało FILM NA KOMPUTERZE!
> Do tego odtwarzanie mp3 możliwe było dopiero po skonwertowaniu
> do .wav, bo inaczej nie uciągnął (win 3.11 albo 95).

Uciągnął jak się podłubało. Na takim 486DX2 66MHz (bez dysku ale z e
stacją FDD 1,44MB plus CD-ROM na pliki MP3) przez 2-3 lata leciała w
kółko muzyka i zmieniana reklama w jednym z call center w Warszawie.
Tak ~12 lat temu. Komp był podpięty do centrali, na dyskietce był DOS,
sterowniki do karty muzycznej (jakiś SB na ISA) i do napędu CD plus
wywołanie tego w autoexec.bat. Startowało to samo, na co dzień bez
monitora, samo się podnosiło po padzie zasilania. Zmieniały się tylko
płyty z plikami MP3 z muzyką i reklamami.

Zdrówko