Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: ikov <ikov1@t-l-e-n.pl>
Date: Wed, 08 May 2013 12:47:22 +0200
Pamiętam też jakiś 20 sekundowy film. Pierwszy film, który widziałem na
komputerze. Chyba jakiś fragment CNN. Wszyscy byli w szoku, że na
komputerze da się odtworzyć prawdziwy film!

Wiem że wątek sprzed kilku dni, ale z tym filmem - to na 486DX2 (66MHz, 4Mb RAM) obejrzałem film, chłopaki nie płaczą (2xVCD), czyli pewnie był rok 2001 albo podobnie. Flm to animacja poklatkowa, ale przynajmniej dźwięk był ok... no ale się oglądało FILM NA KOMPUTERZE! Do tego odtwarzanie mp3 możliwe było dopiero po skonwertowaniu do .wav, bo inaczej nie uciągnął (win 3.11 albo 95). Oczywiście wtedy komputer był już bardzo mocno przestarzały, ale kasy na nowy nie było. To były już ostatnie podrygi tego peceta przed kupnem za pierwsze samodzielnie zarobione pieniądze Durona 950Mhz ze 128Mb RAM i dyskiem 40GB.