Re: identyfikacja programu do backupu

Autor: rs <no.address_at_no.spam.info>
Data: Tue, 30 Apr 2013 12:12:41 -0400

On 4/30/2013 6:42 AM, BQB wrote:

> A kasetki 100% sprawne? Słyszałem o przypadku, gdzie backup był na
> kasetki, a potem wynoszone do innego pomieszczenia i przechodziło się
> przez bramkę magnetyczną, która to uszkadzała dane - po nagraniu były
> sprawdzane, po przeniesieniu już nie i w sytuacji awaryjnej był problem.

no glowy za to, ze sa w 100% sprawne dac nie moge, ale to by bylo troche
dziwne, zeby nagla 4 kasety padly. nie sadze, zeby przechodziliy przez
bramke magnetyczna, a jesli juz, to prawdopodobnie progam by mi
powiedzial, ze kaseta jest uszkodzona, a nie czytal jej nazwe i potwem
mowil, ze jest obca. dlatego wiec pytalem, czy moze jest jakis sposob
sciagniecia danych z tasmy bit po bicie. <rs>