Re: Szybki komputer czy taki istnieje?

Autor: Mr. Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 30 Apr 2013 17:35:48 +0200

Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

> Innymi slowy jesli brakuje Ci responsywnosci systemu to duza poprawe
> odczujesz po zamianie HDD na SSD.
>
> A teraz dawajcie warriorzy Stronnictwa AntySSDowego, dowalic, sponiewierac,
> spalic mnie na stosie! :D

Ale co dowalic? :) JA tam nie jestem religijny ;) nie wysnaje ideologii
SSD ani HDD. Jedno i drugie ma swoje plusy i minusy. Sam korzystam z SSD
na 2 dyskach systemowych, w tym na jednym chodzi leciwe XP. Na drugim
Windows 8. SSD - fakt, jest szybkie, i drogie i male. OCzywiscie
"60/90/120GB wystarczy kazdemu" ;) Tyle, Ĺźe ja nie jestem kaĹźdy i do
tego wierze, ze moje pliki to te co sa u mnie a nie w chmurze ;)