Re: identyfikacja programu do backupu

Autor: BQB <adres.anty_at_spamowy.com.invalid>
Data: Tue, 30 Apr 2013 12:42:55 +0200

W dniu 2013-04-29 16:39, rs pisze:

> to na pewno nie backup, bo Backup Exec czyta ten systemowy backup bez
> problemu. <rs>

A kasetki 100% sprawne? Słyszałem o przypadku, gdzie backup był na
kasetki, a potem wynoszone do innego pomieszczenia i przechodziło się
przez bramkę magnetyczną, która to uszkadzała dane - po nagraniu były
sprawdzane, po przeniesieniu już nie i w sytuacji awaryjnej był problem.

--
Smart PowerBank
www.idea4tec.pl