Szybki komputer czy taki istnieje?

Autor: <suryga_at_gmail.com>
Data: Tue, 30 Apr 2013 05:04:20 -0700 (PDT)

Pamietam kiedyś na studiach laborki z fizyki... daaawno temu.
Miały się zakończyć po godzienie.
Niestety albo ja byłem za szybki albo komp za wolny. I wyniki zapisane w kompie poszły w cholere. Moja grupa wyszła jako ostatnia
Wszyscy się wtedy śmiali że jeszcze długo nie będzie takie komputera żeby był równie szybki jak ja.

Mineło 15 lat...

A ja nadal się w@@##$%#$#%$#@-iam bo mimo X-rdzeni X-GB ramu itd ja nadal czekam.
Może ktoś powiedzieć dlaczego?
Mój komuter mimo że pobiera coraz wiecej energi (mój pierwszy zasilacz to było 150 watów!!!!) a ja nadal nie czuje żeby jakoś szybciej chodził.

kompa używam do office,internetu i proste programy graficzne