Re: Szybki komputer czy taki istnieje?

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Tue, 30 Apr 2013 21:22:19 +0200

W dniu 2013-04-30 14:04, suryga_at_gmail.com pisze:
> Pamietam kiedyś na studiach laborki z fizyki... daaawno temu.
> Miały się zakończyć po godzienie.
> Niestety albo ja byłem za szybki albo komp za wolny. I wyniki zapisane w kompie poszły w cholere. Moja grupa wyszła jako ostatnia
> Wszyscy się wtedy śmiali że jeszcze długo nie będzie takie komputera żeby był równie szybki jak ja.
>
> Mineło 15 lat...
>
> A ja nadal się w@@##$%#$#%$#@-iam bo mimo X-rdzeni X-GB ramu itd ja nadal czekam.
> Może ktoś powiedzieć dlaczego?
> [...]

Pamiętam jak w MatLabie pisałem projekt obliczeń anteny offsetowej. Na
Polibudzie we Wrocku stały 386 zdaje się SX40, liczyło to około 45 minut
więc trzeba było myśleć nad właściwie napisanym skryptem aby czasu nie
marnować.
Kupiłem sobie (a właściwie rodzice zafundowali) po jakimś miesiącu
486DX-100 z 1MB RAM'u. Liczyło to tą samą antenę 8 minut.
Szkoda że nie mam tego projektu, sprawdził bym ile teraz MatLab
potrzebował by na jej obliczenie.

--
Irokez