Re: Szybki komputer czy taki istnieje?

Autor: ToMasz <news.neostrada.pl_at_news.neostrada.pl>
Data: Tue, 30 Apr 2013 23:04:32 +0200

> Mineło 15 lat...
>
> A ja nadal się w@@##$%#$#%$#@-iam bo mimo X-rdzeni X-GB ramu itd ja nadal czekam.
> Może ktoś powiedzieć dlaczego?

bo wtedy system miał 256 kolorów i mniejsza rozdzielczość?

> Mój komuter mimo że pobiera coraz wiecej energi (mój pierwszy zasilacz to było 150 watów!!!!) a ja nadal nie czuje żeby jakoś szybciej chodził.
>
> kompa używam do office,internetu i proste programy graficzne
właśnie. oczekujesz większej prędkości, mocy obliczeniowej? czy raczej
responsywności, czyli odpowiedzi na Twoje kliknięcia?
To pierwsze załatwiają rdzenie i megaherce, to drugie, lekki system i
szybszy dysk. Dysk raczej raid0 niż ssd, ale jak kto woli. ja ostatnio
przez przypadek zmieniłem.... "zarządce okien" na takiego bez bajerów i
jestem w szoku jak komputer może szybko odpowiadać. Napewno w Twojej
wersji windowsa też da się coś okroić.

ToMasz