Re: Drukarka

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Tue, 30 Apr 2013 12:44:47 +0200

Użytkownik "gajowy" <gajowy-maupa-poczta.neostradat.pl> napisał w wiadomości
> Miałem do tej pory chyba z 6 różnych laserów mono od HP do Lexmarka i
> klika miesięcy temu kupiłem na A... używkę Kyocera FS 1030D za 175 zł!

Mam takie drukarki w pracy, kupione jako nowe. Jedna po 60 tys. ma kreskę na
wydruku, uszkodzony wałek teflonowy (chyba przez "pazurki", bo ładna równa
ryska na całym obwodzie). Nie można kupić zamiennika wałka teflonowego,
oryginał 290zł. Z zamiennikami tonera róznie bywa, jak stosuje się jeden i
ten sam to ok, a jak wsypiemy inny zamiennik (np. Katuna) to zaczyna
brudzić, do czasu, aż ten zmieszany nie zostanie usunięty.
Dodatkowa wada to beznadziejne sterowniki, jak mam na stałe ustawione
dupleks i puszczam 1 stronę to i tak wciągnie jakby drukował 2 strony. Canon
nie ma takiej przypadłości. ;-)
Aha, w drugiej padła chyba elektronika, bo nie działa po USB (nie można się
z nią skomunikować).
Wolę coś co ma części zamienne, np. HP, czy Canon, tonery tanie, bo do
HP2015 można kupić po 27zł/7tys. stron, a jak przerysje się bęben (róznie to
bywa, czasami zszyfka spadnie na papier) to mała strata, w Kyocera bęben
zamiennik kosztuje jakieś 160zł.