Re: Wybor karty graficznej

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Tue, 16 Apr 2013 23:08:15 +0100

"GAD Zombie" <gad_at_gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> wrote in message
> O ja pier.! Jakie to wielkie i z gigantycznym radiatorem i wentylatorem! ;) To
> dzis normalny standard, czy to monstrum jest jakims wyjatkiem?

raczej normalnie - duzy radiator - duza pojemnosc termiczna i chlodzenie
mozna zrobic cichsze - wieksze zeberka lepiej oddaja cieplo

> To wchodzi na dwa sledzie i wyczytalem, ze trzeba miec zasilacz minimum 350W.
> Ile to pradu zre?

w idle 8W, max z 50W - ta rekomendacja to ze sporym zapasem, dla bardziej
nietechnicznych ktorzy nie wiedza co maja w srodku, lepiej zeby mieli
zasilacz znacznie przewymiarowany niz zeby po wlozeniu nowej kartki
cos padlo

http://www.techpowerup.com/reviews/Zotac/GeForce_GT_640/26.html

> Dobrze, ze kupilem nowy 430W, to powinno wystarczyc.
> A to PCI-E 3.0 to do mojej plyty podejdzie? Nie wiem czy nie mam zbyt starej
> plyty do tego.

w ta strone powinno dzialac bez problemow, ztcc pare nowych modeli
od gigabyte mialo problemy z poprawnym dzialaniem w pcie 3.0 + pcie 3.0