Re: Wybor karty graficznej

Autor: Kosu <Kosu_at_nospam.com>
Data: 18 Apr 2013 19:55:12 GMT

On 2013-04-18, GAD Zombie <gad_at_USUN.gad.USUN.art.pl> wrote:
> Dzieki za podpowiedzi, na pewno sie przyda.
> A czy producent samej karty ma jakies wieksze znaczenie dzisiaj? Od dosc
> dawna kupowalem sprzet od Gigabyte i tak mi jakos zostalo, ze lubie ich
> produkty. Ale wiadomo - z czasem roznie bywa i zdarza sie, ze dobry
> producent 5 lat pozniej robi juz szajs. Od kogo najlepiej kupowac karty
> graficzne obecnie? Gigabyte? Asus? Inni?

Najlepiej poczyta膰 recenzje konkretnych kart. Jedna karta si臋 uda, inna
si臋 nie uda. Nie ma producenta, kt贸remu wszystko wychodzi.

Je艣li pytasz o firmy, kt贸rym si臋 najcz臋艣ciej udaje, to w przypadku
kart poni偶ej 1000 z艂 najpewniejszy jest ASUS (po obu stronach
barykady). Szczeg贸lnie je艣li jest to karta z ch艂odzeniem DirectCU.
W przypadku Radeon贸w dobr膮 firm膮 jest Sapphire, a bardzo dobre
(i dosy膰 oryginalne) karty oparte o GeForce wypuszcza MSI.

Najlepiej po prostu wybierz jak膮艣 p贸艂k臋 parametr贸w i kosztu. Zostanie
Ci kilka chip贸w (pewnie po dwa od obu firm). Potem wystarczy poczyta膰
recenzje i co艣 wybra膰. Wbrew pozorom nie jest tego tak du偶o - mo偶na
si臋 uwin膮膰 w dwa wieczory, je艣li jeste艣 wzgl臋dnie zdecydowany. Mo偶e
si臋 okaza膰, 偶e Tw贸j wymarzony uk艂ad akurat najlepiej obudowa艂 Gigabyte.

Je艣li chodzi o testy, to IMO najlepszym 藕r贸d艂em jest
techpowerup.com. Tak偶e dlatego, 偶e prowadz膮 baz臋 link贸w do recenzji
na innych solidnych portalach (polecam tweaktown.com).

pozdrawiam,
Kosu