Re: monitor jako tv

Autor: ToMasz <news.neostrada.pl_at_news.neostrada.pl>
Data: Wed, 03 Apr 2013 21:50:06 +0200

> Niestety rozmiar 23" to max, bo mi do szafki wiekszy nie wejdzie. Mam
> male mieszkanie i nie ma mozliwosci na cos wiekszego.
>
> Ale dzieki za opinie :)
chmmm... to inaczej. Kup monitor, olej TV. KiedyĹ› przebudujesz pokĂłj,
zmieścisz TV. ja też mam mieszkanie mikroskopijne i TV chciałem
zamontować na suficie, tak aby dół tv był opuszczany. Sam TV na suficie
to naprawdę doskonała sprawa, chyba że chcesz gości przy stole karmić
tvnem.....
Skończyło się na tym że mój tv jest w rogu pomiędzy scianą a sufitem,
meble przyciąłem, okazało się że 10cm za mocno, więc wlazłby większy :)

ToMasz