Re: Router do domu poszukiwany

Autor: GAD Zombie <gad_at_gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>
Data: Wed, 03 Apr 2013 21:58:30 +0200

W dniu 2013-04-03 21:48, Maciek pisze:
> A to już niech sobie watkotwórca wybierze - może przyda mu się 5GHz i
> 2xUSB :-)

Ja nie mam duzych wymagan. Chce, zeby to bylo niedrogie, ale sprawne.
Nie szajs, ktory sie rozleci niedlugo lub bedzie marnie dzialal. Juz dwa
routery mi padly i chcialbym cos porzadnego, ale tez nie chce wydawac
nie wiem ile na router do zastosowan domowych.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/