Re: monitor jako tv

Autor: 2late <deadlog_FILTR__at_wp.pl>
Data: Wed, 03 Apr 2013 21:36:36 +0100

On 03/04/2013 18:43, GAD Zombie wrote:
> Witam
>
> Przyszedl czas na zmiane telewizora. Wiem, ze to grupa o pecetach, ale
> jednak w sprzedazy sa monitory do PC z wbudowanym tunerem tv i moga dzialac
> jako telewizory. Moze ktos z was korzysta w ten sposob?
> Zainteresowal mnie taki oto monitor:
>
> LG 23MA73D:
> http://www.alsen.pl/komputery,k1/monitory,k514/monitory-z-tv,l516/lg-electronics-23-23ma73d-ips-tv-5ms-5000000-1-hdmix2-mhl,p93709.html
>

> Wyglada dosc przyzwoicie, ale w dzialaniu to go nie widzialem. Ktos z was
> [...]

Niedawno kupilem LG M2752D-PZ ale uzywam przede wszystkim jako monitor.
Poki co, jakosc nie jest rewelacyjna ale podejrzewam, ze to dlatego, ze mam
go polaczonego do laptopa przez VGA. Fajny jest PIP kiedy cos robie na
kompie zawsze w rogu moge sobie cos wlaczyc, nudny mecz np. ;)
Pilot jak pilot, jest w porzadku.
Niektore filmy z pendrive'a nie dadza sie tak dowolnie przeskalowac jak
puszczane z kompa ale to nie wielki mankament.
Jeszcze jakies pytania? :)

Pozdrawiam