Re: monitor jako tv

Autor: GAD Zombie <gad_at_gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>
Data: Wed, 03 Apr 2013 20:50:42 +0200

W dniu 2013-04-03 20:36, ToMasz pisze:

> JA bym Ci mocno odradzał takie rozwiązanie. tzn jak musisz to trudno,
> ale jak Cię życie do połączenia monitora i tv nie zmusza to kup
> telewizor. nie tv23 cale, tylko normalny, ponad 40 calowy telewizor. Ja
> kupiłem tylko 42 cale, bojąc się że "nie spasuje", po tygodniu doszliśmy
> do wniosku że miał być większy. Początkowo żałowałem że nie dopłaciłem
> paru stów aby był "smart" teraz się cieszę, bo za parę stów można
> dokupić urządzonko z androidem i będzie smart full wypas.
> JEszcze raz, kup telewizor!

Masz czesciowo racje. Pogrzebalem w sieci i znalazlem takie cos:
http://www.ceneo.pl/22987050allegro
Wyglada dosc ciekawie, chociaz wolalbym zobaczyc go na zywo.
Co do ceny i sklepu to wybiore na koniec cos najtanszego, na razie tylko
ogladam.

Niestety rozmiar 23" to max, bo mi do szafki wiekszy nie wejdzie. Mam
male mieszkanie i nie ma mozliwosci na cos wiekszego.

Ale dzieki za opinie :)

> Ps a wiesz jak fajnie wyglÄ…dajÄ… 4 centymetrowe Lemingi potrzÄ…sajÄ…ce
> grzywami?

Niestety nie widzialem, ale zawsze moge sobie powiekszyc video z youtube ;)

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/