Re: RAM czy SSD

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Wed, 27 Mar 2013 20:47:18 +0100

W dniu 2013-03-27 19:58, Budzik pisze:

> Ale zalezy tez od opisu urządzenia.
> Jeżeli w pisie jest że urządzenie działa bezproblemowo do zapisy XXX bajtów
> to powyżej tej ilości nie możemy reklamować z tytułu niezgodnosci z umowa.

Trzeba by się wgryźć w przepisy. Zapewne jest to jakoś uregulowane aby
nie dochodziło do przekrętów, że rękojmia jest 2 lata pod warunkiem, że
urządzenie nie zostanie nawet rozpakowane.

Szczerze mówiąc - nie chce mi się tego dochodzić. Jednakże jeśli ktoś z
Was jest oblatany w temacie, to chętnie poczytam aby wiedzieć kiedyś w
przyszłości jak reagować w konfliktowych sytuacjach. Póki co zazwyczaj
dostaję gwarancję na okres 2 lub więcej lat na elektronikę więc nie
miałem pretekstu do wgłębiania się w zagadnienie.

--
Pozdrawiam
Marek