Re: pomoc techniczna Microsoftu dla sprzętu

Autor: dcim24 <dcim24_at_gmail.com>
Data: Wed, 27 Mar 2013 21:08:26 +0100
Message-ID: <kivjk0$3cf$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

Dostałem tylko paragon. SN jest na klawiaturze 7687602865013.

I tak cudem zachowałem paragon Nie przypuszczałem, że klawiatura może
się spieprzyć. Moją poprzednią klawiaturą to był ergonomiczny Logitech.
Klawisze zaczęły chodzić nieregularnie po roku użytkowania. Wtedy nie
zachowałem paragonu, cierpiałem jak klawiatura za 200 PLZ nie dział
właściwie.

W dniu 2013-03-27 14:12, Chris pisze:
> dcim24 nabazgrał(a):
>
>> W dniu 2013-03-27 13:39, Chris pisze:
>>> dcim24 nabazgrał(a):
>>> D2D jest tylko na konsole XBOX ,, ogólnie wpuścili cię w maliny chyba że
>>> mieszkasz w USA bo tam wystarcfzy zgłosić tel. podać s/N i wysyłają nową
>>> sztukę, ty nic im nie musisz odsyłać bo musieli by się bawić w
>>> utylizacjÄ™ a to kosztuje :)
>>> Oddajesz do sklepu i czekasz na nowÄ…, MS nie naprawia tego tylko
>>> wymienia.
>> Wielkie dzięki za odpowiedź. To był salon Vobisu, myślałem, że wiedzą
>> co mówią.
>
> Dostałeś na gwarancji S/N ?? jeśli tak podaj go to coś sprawdzę.
>
Received on Wed 27 Mar 2013 - 21:10:01 MET

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Wed 27 Mar 2013 - 21:51:01 MET