Osobnik posiadający mail precz_at_spamowi.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
>> Według polskiego prawa masz na niego ZERO gwarancji, gwarancja jest
>> prawą dobrowolną i jeśli zprzedawca do to masz jak nie da to nie masz,
>> nie wprowadzaj ludzi w błąd.
>
> Rany! Ależ się przyczepił to nieistotnego wyrażenia.
> Czy nazwiesz to rękojmią czy gwarancją nie ma to znaczenia gdyż skutek
> jest ten sam - mają naprawić. Gwarancja nie może być "gorsza" niż
> rękojmia. Skoro w ramach rękojmi można naprawiać sprzęt w ciągu 24
> miesięcy to gwarancja może jedynie wydłużyć a nie skrócić ten okres.
> Więc takie Twoje pierdzielenie nie ma sensu i zakrawa na trollowanie.
> Nie jesteśmy na forum dla prawników a ja nim nie jestem. Intencja mojego
> przekazu jest niezmieniona - są 2 lata na naprawę dla klienta
> indywidualnego.
>
Ale zalezy tez od opisu urządzenia.
Jeżeli w pisie jest że urządzenie działa bezproblemowo do zapisy XXX bajtów
to powyżej tej ilości nie możemy reklamować z tytułu niezgodnosci z umowa.
-- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank HerbertReceived on Wed 27 Mar 2013 - 20:05:02 MET
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Wed 27 Mar 2013 - 20:51:02 MET