Re: RAM czy SSD

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Wed, 27 Mar 2013 18:58:28 +0000 (UTC)
Message-ID: <27032013.28817448@budzik61.poznan.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Osobnik posiadający mail precz_at_spamowi.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

>> Według polskiego prawa masz na niego ZERO gwarancji, gwarancja jest
>> prawą dobrowolną i jeśli zprzedawca do to masz jak nie da to nie masz,
>> nie wprowadzaj ludzi w błąd.
>
> Rany! Ależ się przyczepił to nieistotnego wyrażenia.
> Czy nazwiesz to rękojmią czy gwarancją nie ma to znaczenia gdyż skutek
> jest ten sam - mają naprawić. Gwarancja nie może być "gorsza" niż
> rękojmia. Skoro w ramach rękojmi można naprawiać sprzęt w ciągu 24
> miesięcy to gwarancja może jedynie wydłużyć a nie skrócić ten okres.
> Więc takie Twoje pierdzielenie nie ma sensu i zakrawa na trollowanie.
> Nie jesteśmy na forum dla prawników a ja nim nie jestem. Intencja mojego
> przekazu jest niezmieniona - są 2 lata na naprawę dla klienta
> indywidualnego.
>
Ale zalezy tez od opisu urządzenia.
Jeżeli w pisie jest że urządzenie działa bezproblemowo do zapisy XXX bajtów
to powyżej tej ilości nie możemy reklamować z tytułu niezgodnosci z umowa.

-- 
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." 
Frank Herbert
Received on Wed 27 Mar 2013 - 20:05:02 MET

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Wed 27 Mar 2013 - 20:51:02 MET