Re: RAM czy SSD

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Wed, 27 Mar 2013 22:58:26 +0000 (UTC)

Osobnik posiadający mail precz_at_spamowi.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Trzeba by się wgryźć w przepisy. Zapewne jest to jakoś uregulowane aby
> nie dochodziło do przekrętów, że rękojmia jest 2 lata pod warunkiem,
> że urządzenie nie zostanie nawet rozpakowane.
>
> Szczerze mówiąc - nie chce mi się tego dochodzić. Jednakże jeśli ktoś
> z Was jest oblatany w temacie, to chętnie poczytam aby wiedzieć kiedyś
> w przyszłości jak reagować w konfliktowych sytuacjach. Póki co
> zazwyczaj dostaję gwarancję na okres 2 lub więcej lat na elektronikę
> więc nie miałem pretekstu do wgłębiania się w zagadnienie.

sprawa jest prosta do bólu - urządzenie ma być ZGODNE Z UMOWA.
Więc jeśli w umowie (opisie urządzniea) było napisane ze np. można zapisać
na nim tylko 1000GB to zapisanie 1001 sprawia ze nie możesz powołać się na
niezgodność.
W końcu 1000 rzeczywiście działało prawidłowo.
Czasami oczywiście jest tot trudno udowodnić (np. czy buty do biegania był
uzytkowane zgodnie z określoną częstotliwością) ale pw przypadku dyskó
zapewne to wszystko się tam gdzies loguje.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")