Re: Rejestracja obrazu z wielu kamer usb

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Tue, 26 Mar 2013 13:27:04 +0100

W dniu 26.03.2013 13:03, Maciek Babcia Dobosz pisze:

[ciach]

> Masz szczęście po prostu.

Kilka różnych modeli kamer, kilka różnych komputerów. Działa.

> Normą jest to co opisałem. A zajmuję się
> różnymi systemami monitoroewania od ponad dekady. Zestawienie systemu
> który będzie stabilnie pracował z więcej nić 1-2 kamerami to czysta
> loteria.

"U mnie działa" ;)

[ciach]

> I masz podgląd i obsługę zdarzeń w jednej aplikacji?

Ano. Terminal ssh ;)

> Zerknij na Alledrogo w kategorię Telewizja przemysłowa>>Karty DVR.
> Najtańsze karty PCI to ~80PLN. Jak chcesz w sklepie to zerknij za

O, dzięki, musiało stanieć, bo jak parę lat temu szukałem to 4-wejściowe
były od 400 w górę.

[ciach]

> Nie mam czasu na eksperymentowanie z 30 czy 40 zestawem kamerek na USB
> i dopasowywaniem pod to platformy która stabilnie pracuje. Po czym
> modlenie się by po kilku tygodniach nadal działało. Wole coś co
> stabilnie pracuje po wyjęciu z pudełka.

No i u mnie tak działa ;)

Miałem do dyspozycji kilka kamerek USB i potrzebowałem "na szybko"
prosty monitoring, który mogę odpalać nawet na jakichś słabych
mini-maszynkach ustawionych byle gdzie.

Nie jest to rozwiązanie eleganckie, podgląd nagrania zdarzenia wymaga
np. użycia ssh i mplayer, ale mi działa zawsze i wszędzie.

Każdemu wedle potrzeb i możliwości :)