Re: USB HDMI

Autor: Michal <snunkiawnev_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Mon, 25 Mar 2013 20:18:58 +0100

> "$heikh el $hah" 514fb266$0$1266$65785112_at_news.neostrada.pl

> Potrzebne mi rady praktyk贸w, nie teoretyk贸w.

http://sklep.rms.pl/index.php?p3418,kabel-vga-d-sub-3xrca-component-video-digital-d-v3r18-1-8m

lub co艣 w ten rzucik. Ta jest jaka艣 droga - w danych czasach
Matroxa G450 DH kupowa艂em taka za ~10 z艂 i dzia艂a艂a OK.
Przejs膰i贸wka DSUB-HDMI ma tak膮 wad臋, 偶e zazwyczaj dzia艂a w stron臋
HDMI->DSUB, w drug膮 niekoniacznie a je艣li nawet to sporo TV przy
podd艂膮czeniu HDMI dompuszcza d藕wi臋k tylko z HDMI.

> Z jakiego艣 powodu polskie pa艅stwo wspiera najnowsze
> osi膮gni臋cia ludzko艣ci, ;) czyli Windows7 i Windows8.
> [toczenie piany]

> Notebook nie nosi na sobie Win7, ani Win8.
> Netbook ma Win7Starter.
> W jakim celu Polacy p艂awi膮 si臋 w dennych uciechach? -- nie wiem. ;)

Sko艅czy艂e艣? Co takiego z艂ego jest w tym Win7 Starter poza ograniczeniem
RAM do AFAIR 2GB (w netbokach rzadko jest wi臋cej). Znikn臋艂o chyba nawet
nieszcz臋sne ograniczenie do max 3 program贸w uruchomionych jednocze艣nie
jaki by艂o w WinXP Starter. Chcesz pe艂ne Win7 - kto broni kupi膰 za
750-1400 z艂 w zale偶no艣ci od wersji boxa jak nie mo偶esz bez niego 偶y膰 na
netboku czy nawet jeden z tych box贸w upgrade Win8 za ~220-250 z艂 (nie
jestem pewny czy Win7 starter kwalifikuje si臋 do upgrade).
Jak nie podoba si臋 MS, to jest od cholery distro robionych pod netbooki,
ale pewnie 艂atwiej toczy膰 pian臋 w usenecia po kolejnym kupieniu
badziewia niedostosowanego do potrzeb "po tanio艣ci" a potem snu膰 w
usenecie plany transmitowania sygna艂u TV "na ksi臋偶yc" jak swego czasu
mniej wi臋cej pisa艂e艣 o DVB-T z jakim艣 stickiem za 30 z艂 藕le odbieraj膮cym.

--
/MB