Re: USB HDMI

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue, 26 Mar 2013 00:37:03 +0100

"Michal" kiq8eq$o2i$1_at_mx1.internetia.pl

> http://sklep.rms.pl/index.php?p3418,kabel-vga-d-sub-3xrca-component-video-digital-d-v3r18-1-8m

Czy to znaczy, że VGA można bezpośrednio puścić na czincze telewizyjne lub na Eurozłącze?

> Skończyłeś? Co takiego złego jest w tym Win7 Starter poza ograniczeniem

Żal mi czasu na wymienianie.

 () cena
 () dyskożerność i RAMożerność
 () awaryjność
 () finansowe wspieranie przygłupa
    wspierającego przygłupów typu
    Kaweckiego i rozpychającego się
    łokciami

Kto miał do czynienia z Win8 -- ten wie, że to już pełna masakra!

> RAM do AFAIR 2GB (w netbokach rzadko jest więcej). Zniknęło chyba nawet

:)

> mniej więcej pisałeś o DVB-T z jakimś stickiem za 30 zł źle odbierającym.

DVB-T na Księżyc? Akurat znam kogoś, kto bez trudu śle Video w FHD
(razem z Audio) via WiFi. Oczywiście Video jest mocno skompresowane.

Ale już mamy 802.11c/d i bezprzewodowe HDMI...

-=-

A ja chcę widzieć na dużym ekranie to, co wyświetla netbook.
I nie potrzebuje wysokiej jakości -- jakoś dawana przez
złącze zwane VGA wystarczy w zupełności.

-=-

Jeśli Gates (czy M$) poszukuje wiernych -- niech szuka poza
mną. Ani Ozorowskiemu, ani Franciszkowi, ani Gatesowi, ani
Ballmerowi na tacę nie chcę dawać. :) Być może moja dusza
zostanie potępiona, ale trudno.

A co wygra -- Android, Linuks w ogóle, ,,oprogramowanie alternatywne''
czy Windows lub odwieczni konkurenci M$ -- zobaczymy za jakiś czas.
Na razie sklepy są zarzucane masą androidowych urządzeń opartych o ARMy.

Dla mnie młotek czy komputer to narzędzia służące mnie, nie zaś komuś
takiemu jak Gates czy inny bóg. Chcę korzystać z komputera tak, jak
z młotka -- chcę, bo łatwiej mi wbijać gwoździe (obijać lód i śnieg
zwisający za kołami samochodu?) młotkiem niż (przykładowo) patelnią...
Buty mi służą w chodzeniu, nie zaś jak butom służę w noszeniu tychże
butów. :) Tak i komputerem czy z systemem -- nie dlatego kupuję, aby
służyć komuś, lecz po to, aby jakaś rzecz służyła mnie. Łatwiej coś
zrobić za pomocą komputera -- tedy używam komputera.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'