Re: Gigabyte i komputronik :)

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Mon, 25 Mar 2013 20:41:00 +0100

W dniu 2013-03-25 19:38, gadacz pisze:
> a uwa偶asz, 偶e skoro p艂yta nie chce wsp贸艂pracowa膰 z kart膮 zew.
> to jest pow贸d do reklamacji?

A jak najbardziej, nie che z dwiema wyj臋tymi z innych komputer贸w.
Uwa偶asz, 偶e powinienem si臋 z tym pogodzi膰 i przyj膮膰 do wiadomo艣ci ten
fakt i kupi膰 kolejn膮 kart臋 czy inn膮 p艂yt臋?

> jest w choler臋 sprz臋tu, kt贸ry ze sob膮 niekoniecznie
> chce dzia艂a膰, a niby powinien.
No i to jest te偶 pow贸d do zwrotu. Tym sposobem ju偶 kiedy艣 zwr贸ci艂em sprz臋t.

> To po prostu taki ficzer.
> W膮tpi臋, aby Twoja reklamacja zosta艂a uznana,
> bo p艂yta jest zapewne sprawna.
> Sprawd藕 inne konfiguracje z t膮 kart膮
Sprawdza艂em, po偶yczy艂em inn膮 kart臋 od s膮siada. To samo.
Karty co prawda maj膮 po kilka lat, ale 偶eby obie nie posz艂y?
Nie mam pomys艂贸w po prostu i pozostaje serwis niestety.

> A co do komputronika...
> tyle opinii ilu klient贸w. Ja p贸ki co nie spotka艂em si臋
> z jakimikolwiek przykro艣ciami z ich strony.
> Za wyj膮tkiem do艣膰 wysokich cen.

A ja nie komentuje obs艂ugi w tym wypadku. Raz mia艂em okazj臋 kupi膰 sprz臋t
u partnera komputronika i raczej nie chce korzysta膰 wi臋cej.
Tylko 艣mieszny formularz, kt贸ry nie chce przyj膮膰 tre艣ci ze znanego sobie
tylko powodu ;)
Znaczy nie chcia艂, bo w ko艅cu przed chwil膮 usun膮艂em polskie znaki,
kropki, przecinki i nawet znak ko艅ca linii czyli enter. No i 艣miesznie
ten opis usterki teraz brzmi :) Ale skoro tak chc膮...