Re: Gigabyte i komputronik :)

Autor: gadacz <gadacz_usenet_at_o2.pl>
Data: Mon, 25 Mar 2013 19:38:04 +0100

W dniu 2013-03-25 18:59, Jawi pisze:
> Co to za g贸wno Gigabyte i Komputronik? :)
> Che zareklamowa膰 MB.
> Nie chce p艂yta wsp贸艂pracowa膰 z kart膮 zew.

a uwa偶asz, 偶e skoro p艂yta nie chce wsp贸艂pracowa膰 z kart膮 zew.
to jest pow贸d do reklamacji?
jest w choler臋 sprz臋tu, kt贸ry ze sob膮 niekoniecznie
chce dzia艂a膰, a niby powinien.
To po prostu taki ficzer.
W膮tpi臋, aby Twoja reklamacja zosta艂a uznana,
bo p艂yta jest zapewne sprawna.
Sprawd藕 inne konfiguracje z t膮 kart膮
i zobacz jak b臋dzie si臋 zachowywa膰, oczywi艣cie,
o ile masz tak膮 mo偶liwo艣膰.
A co do komputronika...
tyle opinii ilu klient贸w. Ja p贸ki co nie spotka艂em si臋
z jakimikolwiek przykro艣ciami z ich strony.
Za wyj膮tkiem do艣膰 wysokich cen.

pozdrawiam
gadacz