Re: Gigabyte i komputronik :)

Autor: Kamil <niedlaspamu_at_gmail.com>
Data: Tue, 26 Mar 2013 20:39:21 +0100

U偶ytkownik "gadacz" napisa艂:

> a uwa偶asz, 偶e skoro p艂yta nie chce wsp贸艂pracowa膰 z kart膮 zew.
> to jest pow贸d do reklamacji?

Przecie偶 tu nie chodzi o zasadno艣膰 reklamacji, ale o jako艣膰 obs艂ugi.

> A co do komputronika...
> tyle opinii ilu klient贸w.

Ilu 艣wiadomych klient贸w tyle negatywnych opinii. To banda naci膮gaczy.

> Ja p贸ki co nie spotka艂em si臋
> z jakimikolwiek przykro艣ciami z ich strony.

Nap臋dzasz im kolejnych naiwnych?

> Za wyj膮tkiem do艣膰 wysokich cen.

Bandyckich cen. Ja za monitor kt贸ry gdzie indziej kosztowa艂 400,- z艂
zap艂aci艂em 850,- z艂. I na dodatek nie uznali reklamacji. Matryca jest
nier贸wnomiernie o艣wietlona. Omija膰 to szambo z daleka.

Pzdr