Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?

Autor: Kosu <Kosu_at_nospam.com>
Data: 24 Mar 2013 18:29:46 GMT

On 2013-03-24, Michal <snunkiawnev_at_dunflimblag.mailexpire.com> wrote:
> Drugi Crucial M4 64 GB zamawia艂em dla siebie w grudniu 2011 r. -
> gwarancj臋 wystawiano tylko na 2 lata, przez to zrezygnowa艂em z zakupu
> i wzi膮艂em 830 Samsunga. Te niestety ju偶 sko艅czy艂y si臋 praktycznie i za
> te 269 z艂 zaryzykowa艂em ponownie 64GB M4 - zobacz臋 przy odbiorze czy to
> upieranie si臋 przy 2 latach gwarancji to jaka艣 fanaberia lokalnego
> oddzia艂u Euro, czy jaka艣 prawid艂owo艣膰.

Bardzo dziwi mnie Tw贸j przypadek - nie potrafi臋 ani oceni膰
ani si臋 ustosunkowa膰.

Z drugiej strony jestem wr臋cz zachwycony :D. Tyle problem贸w ze sklepem,
a Ty nadal robisz tam zakupy (i to ten sam artyku艂 w艂a艣ciwie).
Przez p贸艂 w膮tku niekt贸rzy twierdz膮, 偶e z艂a opinia odstrasza klient贸w,
a ja odpowiada, 偶e kryterium zakupu i tak jest cena i 艂atwa dost臋pno艣膰.
:P

Co do Euro - reklamowa艂em tam dawno temu jaki艣 odkurzacz czy co艣.
Wymienili szybko, ale powiedzmy sobie szczerze: odkurzacz za 300 z艂,
czyli troch臋 ponad koszt 1 dnia pracownika, a awaria by艂a i tak
ewidentna, wi臋c pr臋dzej czy p贸藕niej daliby mi nowy.

Z tym GTX570 tw贸rcy w膮tku jest jednak problem. Karta ju偶 nie jest
produkowana. Trudno oczekiwa膰, 偶e wymieni膮 na tak膮 sam膮. Ja bym
to od razu skierowa艂 na jak膮艣 drog臋 ugodow膮 (dzisiejsza karta
o podobnych parametrach lub got贸wka).

A je艣li kto艣 narzeka na Morele.net lub Euro, to chyba naprawd臋 ma艂o
w 偶yciu do艣wiadczy艂 :D.
Ja kiedy艣 mia艂em batali臋 z firm膮 Terra.com. Trwa艂o to miesi膮c,
a sprzedawcy wygl膮dali tak, 偶e ba艂em si臋 u偶ywa膰 mocnych argument贸w,
bo mieszka艂em niedaleko. :P

pozdrawiam,
Kosu