Re: Co zdechło w komputerze?

Autor: Michal <snunkiawnev_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Sun, 24 Mar 2013 19:17:03 +0100

W dniu 2013-03-24 18:54, Krzysztof Wocial pisze:

> Zasilacz mam 660W, daje 17 -19A na 12V.
> Kosmos to nie jest, acz pożyczyłem jakiegoś OCZ-ta który miał dużo
> większe pierdnięcie i efekt był ten sam.

Jeszcze jedno - jaki dokładnie masz radiator/cooler? Nie Boxowy
przypadkiem od tego Phenoma X6?
Problem może być przegrzewanie się CPU - jak już pokombinujesz z
mocowaniem/smarowaniem CPU jak pisałem w innym poście (to nic nie
kosztuje) sprawdź jak zachowuje się system w OCCT Pierejstrojka
w PSU i CPU stress test i sprawdź jego logi/screeny z chwili przed
zwisem (ładnie zapisuje krzywe temperatury) - może to wyjaśni sprawę zwisów.

--
/MB