Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?

Autor: Michal <snunkiawnev_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Sun, 24 Mar 2013 18:20:08 +0100

W dniu 2013-03-24 17:30, Kosu pisze:

> Nie rozumiem w czym problem. Przecież na stronie Euro jest napisane, że
> produkt ma 36 miesięcy gwarancji. Czemu mieliby Ci tego nie podpisać?

No właśnie bywa to problem. To jest mój 3 Crucial M4 w Euro. Jeden 128GB
był brany z fakturą pod działalność gospodarczą i nie chciano pisemnej
gwarancji wystawić wcale. Machnąłem ręką bo był mi potrzebny "na
wczoraj", a to był jedyny SSD na miejscu w sobotę popołudniu inny niż
Adata czy OCZ na SF2281. Odpukać działa OK, ale mam wrażenie że w razie
problemów będą jazdy pt. "jak gwarancja?".
Drugi Crucial M4 64 GB zamawiałem dla siebie w grudniu 2011 r. -
gwarancję wystawiano tylko na 2 lata, przez to zrezygnowałem z zakupu
i wziąłem 830 Samsunga. Te niestety już skończyły się praktycznie i za
te 269 zł zaryzykowałem ponownie 64GB M4 - zobaczę przy odbiorze czy to
upieranie siÄ™ przy 2 latach gwarancji to jakaÅ› fanaberia lokalnego
oddziału Euro, czy jakaś prawidłowość.

--
/MB